W zakresie opieki serwisowej proponujemy współpracę w ramach stałej umowy obejmującej nadzór nad systemami oraz opiekę nad sprzętem i oprogramowaniem. Dzięki uruchomionemu przez nas całodobowemu pogotowiu awaryjnemu możemy Państwu pomóc w przypadku nagłej awarii sprzętowej i sieciowej.
Zapewniamy:
* opiekę nad sprzętem
* opiekę nad sieciami
* opiekę nad serwerami
* opiekę nad sprzętem komputerowym
* profesjonalną opiekę gwarancyjną i pogwarancyjną
* szybkość reakcji serwisu na zgłoszenie
* kontrola legalności oprogramowania
* instalacje oprogramowania
* aktualizacje oprogramowania
* bezpieczeństwo i poufność danych klienta
* archiwizacja danych
* okresowe kontrole i konserwacje sprzętu
* bieżące dokonywanie napraw, montażu
* profilaktykę antywirusową i antyspamową
* korzystanie z usług ekspresowych
* stałą pomoc i doradztwo w zakresie doboru sprzętu i oprogramowania
* szkolenia użytkowników
* konsultacje telefoniczne
* audyty IT
* bezpłatny dojazd do Klienta (ilość dojazdów uzależniona od wersji pakietu: bezabonamentowej lub abonamentowej)
Opiekujemy się wieloma firmami zapewniając tym samym Klientom poczucie komfortu, że w razie awarii mogą liczyć na naszą sprawną i rzetelną obsługę. Jakość naszych usług serwisowych zapewnia wyspecjalizowana kadra zespołu serwisowego.