www.webtel.maxtrader.pl MaxTrader - Products. Companies. Trade leads.

[Polska]Zarz?dzanie obs?uga klienta

Zadaniem systemu WebCallCenter® jest rozwi?zanie problemu obs?ugi klienta, który chce skontaktowa? si? z firm? poprzez jej strony WWW. To oprogramowanie pozwala na integracj? us?ug infolinii z Internetem oraz zarz?dzanie korespondencj? elektroniczn? kierowan? do firmy.

Dost?pne s? nast?puj?ce modu?y systemu:

CallMeBack / CallMeLater - obs?uga telefonu zwrotnego; klient wype?nia specjalny formularz na firmowej stronie www i okre?la w nim dat? i godzin? oddzwonienia. W okre?lonym terminie kontaktuje si? z nim przedstawiciel firmy.

E-mail Answering - obs?uga poczty elektronicznej - e-mail od klienta otwiera si? natychmiast na monitorze osoby obs?uguj?cej aplikacj?, dzi?ki czemu firma natychmiast reaguje na kontakt klienta.

WebChat - oprogramowanie umo?liwiaj?ce prowadzenie rozmów on-line z Internautami.


Wszystkie informacje pochodz?ce z formularzy i z kontaktów z klientami zapisywane s? w jednej centralnej bazie danych, dzi?ki czemu powstaje tak istotna z punktu widzenia firmy historia kontaktów z klientem.

G?ówne korzy?ci zastosowania systemu WebCallCenter® w firmie:
o podwy?szenie poziomu obs?ugi klienta;
o zapewnienie personalizacji kontaktu;
o budowanie dobrych relacji z klientem;
o budowa historii kontaktów z klientem;
o wspomaganie sprzeda?y produktów i us?ug;
o optymalizacja kosztów obs?ugi klienta;
o kontrola pracy dzia?u sprzeda?y i dzia?u obs?ugi klienta;
o wspomaganie procesu tworzenia analiz i statystyk;
o weryfikacja dzia?a? marketingowych;

System posiada struktur? modu?ow? umo?liwiaj?c? konfiguracj? w zakresie ilo?ci obs?ugiwanych stanowisk jak i prowadzonych akcji.
W sk?ad systemu wchodzi:
o Relacyjna baza danych
o Serwer WCC - centralny punkt przetwarzania danych, autoryzacji i kolejkowania zada?
o Konsola Konsultanta - aplikacja umo?liwiaj?ca realizacj? nap?ywaj?cych zada?
o Konsola Supervisora - aplikacja umo?liwiaj?ca monitorowanie pracy Konsultanta
o Konsola Eksperta - aplikacja prezentuj?ca zadania przekraczaj?ce kompetencje Konsultanta osobie uprawnionej do ich realizacji - Ekspertowi
o Konsola Raportów - raporty


Dodatkowe informacje:

Model/Numer produktu:WebCallCenter
Cena:Zapytaj o cenÄ™

Kategoria: Informatyka -> Oprogramowanie



Webtel - Interactive Solutions

Ulica:M?ynarska 42
Miasto:Warszawa
Kod pocztowy:01-171
Region:mazowieckie
Kraj:Polska
Telefon: +48 22 2574300
Faks: +48 22 2574301

Internet

Prezentacja:www.webtel.maxtrader.pl

Osoba kontaktowa

ImiÄ™ i Nazwisko: Bartosz Ratajewski
Telefon stacjonarny: +48 22 2574326