Kursy walut: 1 EUR = 4.69 PLN; 1 USD = 4.4 PLN [więcej...]
Darmowa bramka SMS
Język: polski english

 

 

Webtel - Interactive Solutions

[Polska]Zarządzanie obsługa klienta

Prześlij produkt znajomemu Dodaj produkt do schowka

Zadaniem systemu WebCallCenter® jest rozwiązanie problemu obsługi klienta, który chce skontaktować się z firmą poprzez jej strony WWW. To oprogramowanie pozwala na integrację usług infolinii z Internetem oraz zarządzanie korespondencją elektroniczną kierowaną do firmy.

Dostępne są następujące moduły systemu:

CallMeBack / CallMeLater - obsługa telefonu zwrotnego; klient wypełnia specjalny formularz na firmowej stronie www i określa w nim datę i godzinę oddzwonienia. W określonym terminie kontaktuje się z nim przedstawiciel firmy.

E-mail Answering - obsługa poczty elektronicznej - e-mail od klienta otwiera się natychmiast na monitorze osoby obsługującej aplikację, dzięki czemu firma natychmiast reaguje na kontakt klienta.

WebChat - oprogramowanie umożliwiające prowadzenie rozmów on-line z Internautami.


Wszystkie informacje pochodzące z formularzy i z kontaktów z klientami zapisywane są w jednej centralnej bazie danych, dzięki czemu powstaje tak istotna z punktu widzenia firmy historia kontaktów z klientem.

Główne korzyści zastosowania systemu WebCallCenter® w firmie:
o podwyższenie poziomu obsługi klienta;
o zapewnienie personalizacji kontaktu;
o budowanie dobrych relacji z klientem;
o budowa historii kontaktów z klientem;
o wspomaganie sprzedaży produktów i usług;
o optymalizacja kosztów obsługi klienta;
o kontrola pracy działu sprzedaży i działu obsługi klienta;
o wspomaganie procesu tworzenia analiz i statystyk;
o weryfikacja działań marketingowych;

System posiada strukturę modułową umożliwiającą konfigurację w zakresie ilości obsługiwanych stanowisk jak i prowadzonych akcji.
W skład systemu wchodzi:
o Relacyjna baza danych
o Serwer WCC - centralny punkt przetwarzania danych, autoryzacji i kolejkowania zadań
o Konsola Konsultanta - aplikacja umożliwiająca realizację napływających zadań
o Konsola Supervisora - aplikacja umożliwiająca monitorowanie pracy Konsultanta
o Konsola Eksperta - aplikacja prezentująca zadania przekraczające kompetencje Konsultanta osobie uprawnionej do ich realizacji - Ekspertowi
o Konsola Raportów - raporty
Zadaj pytanie

 

Dodatkowe informacje:

Model/Numer produktu:WebCallCenter
Cena:Zapytaj o cenę

 

Sprawdź produkty w kategorii: Informatyka ->Oprogramowanie

 
     
 

Webtel - Interactive Solutions

Ulica:Młynarska 42
Miasto:Warszawa
Kod pocztowy:01-171
Region:mazowieckie
Kraj:Polska
Telefon: +48 22 2574300
Faks: +48 22 2574301

Osoba kontaktowa

Imię i Nazwisko: Bartosz Ratajewski
Telefon stacjonarny: +48 22 2574326
Zadaj pytanie

 
     


Jak prawie wszystkie strony internetowe również i nasza korzysta z plików cookie. Zapoznaj się z regulaminem, aby dowiedzieć się więcej. Akceptuję